24 Kasım 2012 Cumartesi

Teknoloji Fakültelerinin Artıları Eksileri Nelerdir?

Artıları;

> Her dönem en az 2 adet uygulama dersi vardır
> Toplam 72 iş günü zorunlu stajı vardır
> 1 dönem boyunca ücretli olarak iş yeri eğitimi vardır

Eksileri;

Tüm eksiklikler genel olarak fakültenin yeni olmasından kaynaklanmaktadır Zamanla düzeleceğine inanıyorum.
> Uygulama derslerinin müfredatı tam olarak oturmamıştır
> Öğretim üyesi kadrosu yavaş yavaş yenilenmektedir
> Gazi Üniversitesi adına konuşursak hali hazırda çoğu bölümün erasmus öğrenim hareketliliği anlaşması yoktur. Ancak  Erasmus staj hareketliliğinden faydalanabilirsiniz.
> Çoğu kişi teknoloji fakültesini bilmemektedir. Biri nerde okuyorsun diye sorduğunda kendinizi anlatmak zorunda kalabilirsiniz. Aslında benim de bu blog u açmamdaki sebeplerden biri de bu diyebilirim :) Genelde şöyle bir diyalog geçer:

              +Nerede okuyorsun ?
              -Gazi inşaat mühendisliği
               +O maltepedeydi değil mi ?
              - Yok Beşevlerde
               + Oraya mı taşındı?
               -Yok ben teknoloji fakültesinde okuyorum bu biraz daha farklı. Biz biraz daha uygulamalı eğitim alıyoruz
               +İki tane mi inşaat mühendisliği var yani Gazi de ?
               - Evet...

Bu diyaloğu en az 100 kere yaşamışımdır herhalde :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder